dinsdag 19 maart 2013

Happy Birthday


Goedemiddag allemaal, vandaag een kaartje wat ik had gemaakt voor de workshop van afgelopen week bij Wilma. Ik had eerder deze kaart gemaakt en ik wilde er nog een maken met ander dsp papier en een stempel. 

De stempel komt uit de Bordering on Romance set en ik heb het gekleurd met Prisma Colored Pencils. Ik heb het uitgestanst met de nestabillities. Het tekstje komt uit de That's the Ticket set (een cadeautje van mijn lieve vriendin Ingen) heb ik gestempeld op Whisper White papier met Baja Breeze en uitgeponsd met de Ticket Duo Builder pons. De strookjes papier heb ik gesneden met de super gave Stampin' Trimmer (echt hij is zo super, en hij snijd recht! ook heel belangrijk) en de onderkant van de strookjes heb ik gestansd met de Hearts a Flutter Framelits Dies. De linkse strook is geembosd met de Elegant Lines Folder. 

Vraag je je af hoe ik de strookjes heb gemaakt? Dat kan je hieronder zien ....


Snijd een strook dat even breed is (of iets smaller) dan de Framelits Dies. Je doet de goede kant (dus de kant die je wilt gebruiken) aan de onderkant door de Framelits Dies en schuif het zover dat de onderkant van je strookje aan de onderkant van de dies zit. Denk erom dat je het strookje vast plakt aan Framelits Dies anders verschuift het misschien. 


Daarna doe je het stookje door de bigshot. De onderkant van het strookje is dan in de vorm van de Framelits Dies die je hebt gebruikt.


En klaar is je strookje ... dit doe je dan vier keer of zoveel dat jij nodig bent ;o) Have fun! 

Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart
Stempels: Bordering on Romance, That's the Ticket
Dsp: Twitterpated
Cardstock: Whisper White en Island Indigo
Inkt: Baja Breeze en Stazon Black
Emboslits: Elegant Lines Folder
Framelits Dies: Hearts a Flutter
Punch: Ticket Duo Builder
Color Medium: Prisma Colored Pencils
Other: Nestabillities and Pearls 

Vergeet niet dat alleen deze week nog de Sale A Brations is en als je voor € 60 euro besteld mag je gratis een van deze stempeltjes uitzoeken bij je bestelling. Er zijn verschillende sets waaruit je kan kiezen. En er is zoveel leuks, er zit vast wel wat leuks voor je bij. En heb je voor € 120,00 dan mag je twee setjes uitkiezen etc. Meer informatie kan je hier lezen. 

 photo seperator.jpg