maandag 29 april 2013

Thanks a Million


Goedenavond  allemaal, vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor de workshop bij Janny een poosje geleden en die we ook afgelopen zondag hebben gemaakt bij de workshop in Heerenveen. Het was een klein ploegje in Heerenveen maar reuze gezellig en we hebben weer een en ander geleerd ;) En ik ben alweer een nieuwe datum aan het plannen .... hou dus mijn agenda in de gaten en ik zal ook zeker de datum bekend maken in een blogpostje ;o) 

De set die ik heb gebruikt heet Million Dollor Moments en is een hostess set, deze kan je dan gratis uitzoeken als je voor €200 hebt verkocht op je party / workshop. Je mag natuurlijk ook iets anders uitzoeken en tot 31 mei mag je €35 extra uitzoeken mocht je voor €350 of meer verkocht hebben, helemaal te gek toch! De basis van de kaart is gemaakt van Whisper White en daarop heb ik een enkele kaart geplakt in de kleur Lucky Limeade. Het dsp is van de Sunshine and Sprinkles collectie en ik vind deze papiertjes zo mooi van kleur. De stempel heb ik gestempeld met Marina mist op Whisper White en de papaplu, bloementjes en de laarsjes zijn gestempelt met Melon Manbo. Het gansje is in de kleur Soft Suede gestempelt. het tekstje komt uit dezelfde set en heb ik ook met Melon Mambo gestempelt, uitgeponst met een circle punch en een lintje erop geniet. Dit heb ik geplakt op Marina Mist cardstock en de pareltjes zijn ook van SU. De andere kaartjes die we hebben gemaakt kan je binnenkort op mijn blog bewonderen. 

Bedankt voor jullie bezoek en leuke berichtjes ;o) 

Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart


* Vergeet je niet dat ik de spullen die ik niet meer gebruik heb staan in een web winkeltje en je tot en met 30 april 30% korting krijgt op alles. Je kan mijn web winkeltje --> hier <-- vinden. 
 photo seperator.jpg