vrijdag 31 mei 2013

Retired list ....


Vandaag is het dan zo ver ... de lijst met de producten die gaan verdwijnen is bekend ;) Het is zo jammer dat er verschillende producten gaan verdwijnen maar er komen prachtige nieuwe producten voor terug ;)  Ik moet eerlijk bekennen dat ik bijna niet geslapen heb hoor, want ik wilde zo graag mijn bestelling plaatsen. Als demonstratrice heb ik al een ander mogen zien uit de nieuwe catalogus en hij is echt om te smullen ... en mijn wensen lijstje wordt alleen maar langer lol :p

Neem een kopje thee of koffie en kijk lekker op je gemak ... Zou je iets willen bestellen van de lijst dan kan je dat via de mail bij mij bestellen. Vanavond doe ik zo wie zo een bestelling en dan kan ik het voor je mee bestellen. Je hoeft natuurlijk niet nu al te beslissen wat je nog graag van je wensenlijstje wilt aanschaffen wat eruit gaat, ten alle tijden kan je dat doen ;) Is iets je niet helemaal duidelijk dan hoor ik het graag van je.

Klik hier voor de pdf lijst van de stempels 
De artikelen met de rode stip hebben 40% korting.
En met de oranje stip krijg je 25% korting.


Klik hier voor de  pdf lijst van de accessoires
Sommige artikelen hebben wel 50% korting. 
Een hele leuke dag allemaal en veel plezier met jullie plannen ;) 
 photo seperator.jpg