dinsdag 2 juli 2013

Stampin' Up! Nieuws ...


Yeah! Vandaag mogen we de nieuwe catalogus online zetten en je kan deze in de zijkant van mijn blog vinden. Je kan op het plaatje klikken en  dan download hij de catalogus op je computer. Zet ondertussen een bakje thee of koffie en 'blader' dan door de catalogus om te kijken wat voor leuks er in staat en als je iets wilt bestellen of heb je vragen dan hoor ik het graag.

Wil je liever een catalogus ontvangen, mail me dan en ik stuur je de catalogus toe. Er staan heel veel leuke voorbeelden in de catalogus en kost € 3,50 en voor € 6,50 inclusief verzendkosten vind je hem binnen een paar dagen bij jou in de post.

Er zijn wat foutjes in de catalogus en hieronder kan je vinden wat er fout is gegaan. Ik zal de correcties ook in de catalogus bij voegen zodat je het kan veranderen ;o) 

Carry Over stempels 

De Autumn Winter Carry Over? Yep, er is een 'carry over' met de favoriete kerst stempels van de afgelopen Autumn Winter catalogus. Deze zijn verkrijgbaar vanaf nu tot en met januari 2014. Je kan de carry over stempels in de pagina SU Acties vinden en dit zijn de stempels.


En de nieuwe Best of  ... 25 Years is gisteren bekend gemaakt. Je kan deze set bestellen vanaf nu tot en met maart 2014 of zolang de voorraad strekt.

En tot slot ook nog een leuke aktie van Stampin' Up! Je kan deze onderstaande sets tot en met 31 juli.
Je krijgt 25 % korting op deze sets ;o)


Al deze sets kan je vinden onder het kopje akties ;o) 

Clubs 

Met het verschijnen van de nieuwe catalogus ga ik ook weer van start met de nieuwe shares, je kan ze vinden onder mijn blog header en als je mee wilt doen met de shares dan kan je mij mailen met de keuze van je shares. Ik ga van start zodra de share van je keuze vol is. Ook zou ik het heel leuk vinden om te starten met de inkt pad club en de Stampin' markers club. Inmiddels is de Stamp Club van start gegaan en als je mee wilt doen met een van deze clubs dan kan je me mailen ;) Ik zou het heel leuk vinden om je mail te ontvangen. 

Ik wens jullie een hele leuke dag ...

Janneke ♥ 
 photo seperator.jpg