zaterdag 28 september 2013

Creative Tour Swaps


Goedeavond allemaal, dit zijn de kaartjes die ik had gemaakt voor de Creative Tour van Stampin' Up! in Apeldoorn. Vijftig stuks heb ik er gemaakt en ik had er een paar over dus ik heb niet met iedereen geswapt ;) Note to myself, volgende keer beter swappen :p  

Ik heb dezelfde kleuren cardstock of inkt gebruikt maar toch zien ze er anders uit. Ik heb de prachtige set Festive Flurry gebruikt en ze uit gestanst met de framelits die je bij deze set kan aanschaffen. Hij is ook als bundle te koop en dan bespaar je 15% altijd leuk meegenomen toch? de tekst komt uit de More Merry Messages, en zijn gestempeld in Whisper White en Island Indigo op de Decorative Label Punch. Ik heb hem door midden gesneden ;) 


En voor de dames die in ons team zitten had ik een doosje Wilhelmina pepermunt gepimt. Ik heb een tutorial gemaakt van hoe ik het heb gedaan en die zal ik komende week even plaatsen ;) Het is wel heel leuk als hostess cadeautje of gewoon om iemand mee te verrassen. 


De 'wikkel' heb ik gemaakt in de kleur Crumb Cake en daarop heb ik wat spetters gespettert (hihi ik weet niet hoe ik het anders moet noemen) met de Stampin' Spritzer, Ik heb Linnen Treat om de wikkel gestrikt en daarop met de Scallop Circle in de kleur Soft Suede, een Circle Punch in de kleur Crumb Cake en een Circle Punch in Strawberry Slush en Very Vanilla geponst. Het sterretje heb ik geponst met een pons uit de Punch Pack van de Carry Over van dit jaar. Wat pareltjes en klaar was mijn swap voor de Pink Shadow team ;o) 


Als ik de tutorial ga plaatsen laat ik jullie ook even zien wat ik heb geswapt. Er zaten zoveel mooie dingen bij ik heb weer heel veel leuke ideeën opgedaan door middel van deze swap. Dank jullie wel allemaal voor het swappen. Ik heb een hele leuke avond gehad, veel nieuwtjes gehoord die ik natuurlijk ga delen als het mag en Charlotte Harding had hele leuke ideeën met de verschillende kits die je kan kopen uit de Autumn / Winter catalogus. En natuurlijk moet ik de presentatie van mijn teamie Carmen niet vergeten, zij heeft uit gelegd hoe MDS werkt ... maar daarover vertel ik later meer ;) 

Een hele fijne avond allemaal, ik ga met de beentjes omhoog ;) 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png