vrijdag 14 februari 2014

Geometrical ...

Goedemorgen, een hele leuke valentijnsdag allemaal, ik hoop dat jullie allemaal enorm verwend worden. Ik ben zeer benieuwd of ik ook verwend wordt, maar Rinus kennende doet hij het liever een keertje zo dan op deze dag. En ik laat me graag verassen ... 


Deze kaartjes zijn gemaakt met de nieuwe set Geometrical en de bijpassende pons. Deze set vind ik helemaal leuk om mannen kaarten mee te maken maar zijn ook zeer geschikt om vlaggetjes mee te maken ;) De bovenste twee kaartjes zijn 9,5 x 9,5 cm (zo kan je drie kleine kaartjes halen uit een A4 vel) en in de kleur Basic Black, op de linker kaart heb ik Crushed Curry gebruikt en daarop een suk Whisper White waar ik met Smoky Slate op heb gestempeld. Die stempels komen uit de Gorgeus Grunge set. De driehoekjes zijn gestempeld met Crushed Curry en Bermuday. De tekst is gestempeld met Stazon Black en komt ook uit de Geometrical set. Het idee van dit kaartje zag ik bij Chantal en bij Carmen ;o) 

Op de rechter heb ik Bermuda Bay en Whisper White gebruikt en de driehoekjes zijn gestempeld in Crushed Curry, Bermuday Bay, Smoky Slate en Stazon Black. Ook heb ik twee driehoekjes uit cardstock geponst, en daarvoor heb ik Bermuda Bay en Basic Black gebruikt. Het scallop rondje heb ik uitgeponst in Smoky Slate en daarop een klein stukje dsp uit de Kaleidoscope Designer Series Paper collectie. Twee Candy Dots erop geplakt ook in de kleur Smoky Slate.


Bovenstaande kaart heb ik gemaakt in Chrushed Curry en Basic Black. Op het zwarte cardstock heb ik met de Embossing Buddy vlekken gemaakt zodat je een beetje het schoolbord effect krijgt. De tekst heb ik met Versamark inkt gestempeld en daarna met goud kleurig Embossing poeder verhit. De driehoekjes heb ik gestempeld in de kleur Crushed Curry, Bermuda Bay, Smoky Slate en Strawberry Slush.

En vergeten jullie niet de 'In de hoofdrol' workshop op 26 februari, je kan je nog tot en met morgen opgeven voor deze workshop. Deze keer staat de set Clock Works in de hoofdrol. Een hele leuke set met een zakhorloge en verschillende achtergrondjes. Je kan hier vinden hoe en wat ;o) 

Ik wens jullie een leuke dag en dank jullie wel voor jullie bezoek en leuke berichtjes. Met mijn rug gaat het al ietsje beter, al duurt de dag wel lang liggen, lopen, zitten en bewegen moet ik maar het gaat nog niet zo snel ;( maar we komen er wel .. al duurt het schrijven van dit postje wel veel langer als anders :p 

Dit heb ik gebruikt voor mijn kaarten: 


 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png