vrijdag 21 maart 2014

So many Smiles ...


Goedemorgen, bijna weekend! Sorry hoor maar ik ben echt zo blij dat ik zaterdags vrij ben en dat vrijdags mijn laatste werkdag is, ik hou er van ;) Anyways vandaag heb ik een dossje voor jullie die ik al eens heb gemaakt toen ik in het dt van Double Dutch zat en ik blijf dit doosje helemaal leuk vinden.
..
..
De basis is gemaakt van Neutral White en het patroontje kan je hier vinden het is makkelijk te maken en het zo leuk om weg te geven. het design papier komt uit de lente / zomer catalogus en heet Retro Fresh. Heerlijk vrolijk papier en leuke kleurtjes ;) De Tangerine Tango label is gestempeld met een van de labels uit de set Four Frames en heb ik uitgeponst met de decorative label pons. Daarop een label die ik heb geponst met de Modern Label Pons en in de kleur Coastal Cabana. Daarop een tekst uit de Petite Pairs en uitgeponst met de Large Oval pons. De strik heb ik gemaakt met de Crumb Cake Taffeta Ribbon met daarop een Basic Metal Button en een stukje Linnen Treat. 
..
Ik wens jullie allemaal een heel leuk weekend!

Dit heb ik gebruikt voor mijn doosje


 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png