zondag 20 april 2014

Vrolijk Pasen


Goedemorgen allereerst een heel Vrolijk Pasen. Geniet van je extra vrije dag als je die hebt en succes met eieren zoeken. Wij doen niet zoveel anders dan anders op zondag, lekker relaxen, freubelen en uitgebreid koffie drinken (vooral nu we cappuccino kunnen drinken mmm) en morgen is voor mij 'gewoon' een werkdag.

..
Deze kaart heb ik gemaakt voor al mijn teamies voor Pasen. De basis is in de kleur Daffodil Delight gemaakt met daarop een stuk Whisper White. Ik heb met de Aqua Painter gewerkt om een actergrond te creeren en daarvoor heb ik Marina mist en Pear Pizzazz gebruikt. Je pakt een inkt pad en knijpt erin, zo komt er inkt aan de bovenkant van de deksel en daar kan je dan overheen gaan met je natte painter, zo komt er geen water in je pad en kan je lekker kliederen. Je maakt de binnenkant van je deksel weer schoon met een stukje keukenrol. De zon heb ik gemaakt met Daffodil Delight en gewoon met de painter een rondje gemaakt, niet te precies want het mag wel wat speels ;) Het konijn heb ik gemaakt met verschillende ponsen. De large oval, de 1 1/4" circle punch, de 1" circle punch en de word window punch. De bloementjes heb ik gemaakt met een van de ponsjes uit de Itty Bitty Shapes Punch Pack en zijn ook in de kleur Daffodil Delight gemaakt. Daarop hele kleine pareltjes. De tekst komt uit de Sentimenten set en is gestempeld in Crumb Cake en met de word window punch uitgeponst. Daarna heb ik met de Modern label punch een label geponst in de kleur Pear Pizzazz en daarop mijn tekst geplakt. 
..
Ik wens jullie een hele leuke dag en bedankt voor jullie leuke reacties op mijn mannen kaart.
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 

 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png