woensdag 16 april 2014

Weekly Deals & Project Life


Goedemorgen vandaag de tweede week van de Weekly Deals, deze aanbiedingen lopen maar een week! Ik vind dat Afternoon picnic papier helemaal leuk, die kleurtjes yummie ... en het glimer papier, helemaal leuk voor de kerstkaartjes maar ook voor andere kaartjes heel goed te gebruiken ;) De pons staat al op mijn plank maar zeker een must have ...  


Zit er deze week iets bij wat je graag zou willen bestellen mail me dan je keuze door. Aanstaande zondag doe ik een bestelling en dan kan ik dit voor jou mee bestellen. Heb je liever een half pak dsp, dat is natuurlijk ook mogelijk.

Deze kleuren cardstock passen bij de This and That: 
Basic Gray, Calypso Coral, Crumb Cake, Daffodil Delight, Gumball Green, Pool Party, Very Vanilla en Whisper White. Alleen deze week kan je, als jij dit dsp papier koopt, alle kleuren cardstock bij mij kopen je krijgt dan 3 vel van elke kleur voor €7,50

En bij de Afternoon picnic passen deze kleuren:
Basic Gray, Coastal Cabana, Crushed Curry, Pear Pizzazz, Soft Suede, Very Vanilla en Wisteria Wonder.
Alleen deze week kan je, als je dit dsp papier koopt, alle kleuren cardstock bij mij kopen, je krijgt dn 3 vel van elke kleur voor € 7,-
..
..
En voor de liefhebbers van Project Life. Stampin' Up heeftt in samenwerking met Becky Higgens een compleet nieuwe lijn bedacht met stempels en alles wat je nodig bent om er een prachig project van te maken. Het komt in de nieuwe catalogus vanaf 1 juli maar een paar weken daarvoor zijn er al producten die we alvast kunnen aanschaffen. Op het blog van Becky kan je meer lezen, en heb je vragen dan boor ik het graag van je ;)
..
..
Hier boven een leuk filmpje en je kan al zien hoe de spullen er zien, ik vind het zo gaaf. Ik denk dat ik ook een PL moet maken nu :p Ik wens jullie een hele leuke dag. 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png