maandag 5 mei 2014

Happy Card Club ...


Goedemorgen, vandaag een kaart voor jullie die ik als voorbeeld heb gemaakt voor mijn nieuwe club die ik in juni g starten ;) Deze club is speciaal voor kaarten maaksters die geen groete hoeveelheden willen aanschaffen maar wel graag met de producten van Stampin' Up! werken. Maar het is heel goed mogelijk om meer dan alleen kaarten te maken van deze kit en dat zal ik je de komende weken laten zien ;) 

..
Vind je het leuk om kaarten te maken met de producten van Stampin' Up maar wil je geen grote hoeveelheden cardstock en design papier aanschaffen?
Wil je elke maand een goed gevuld pakket op je deurmat vinden en daarbij een beschrijving met foto's,  ontvangen voor het maken van tenminste 5 kaarten? 
Een leuk extraatje te krijgen gedurende de zes maanden dat je lid bent van deze club? 
De Seasonal Catalogus gratis te ontvangen? En 50% koting op de grote Annual Catalogus?
..
Wordt dan nu lid van mij Happy Card Club ... 
..
Je kan jezelf opgeven voor deze club dmv een mail naar mij te schrijven ovv Happy Card Club.
Je geeft jezelf op voor een periode van zes maanden en je betaald elke maand €17,50 (inclusief verzendkosten mits het door de brievenbus past)  
Je kan je opgeven wanneer je wilt en je abbonement gaat in op de eerste van de volgende maand.
De club gaat van start in Juni 2014, als jij je opgeeft voor 30 mei dan ontvang jij in juni je eerste card kit. 
Losse kits zijjn ook verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. 
Wil je andere producten uit de lopende catalogus bij deze kit ontvangen, dat kan natuurlijk altijd, je kan dit dan doorgeven via de mail. Er worden dan wel de daarvoor betreffende verzendkosten gerekend.
(Je vind dus geen stempels in je pakket) 
..
Heb je vragen of wil je lid worden mail me dan op stampinjanneke@gmail.com
..
Een hele leuke dag en leuk dat je even langskwam ;)
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart:

 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png