woensdag 28 mei 2014

Join Stampin' Up! voor maar €65

..
Goedemorgen je kan mijn ccws post hieronder vinden. Heel vaak krijg ik de vraag wat het is dat ik zo gek ben van Stampin Up! Ik hou van de producten, alles past zo prachtig bij elkaar, ik hou ervan workshops te geven met deze prachtige producten, op pad te gaan met mijn teamies, ik heb een super leuke upline, en top team waar ik de upline van ben maar ik zou zeggen dat de grootste vreugde is de vriendschappen die Stampin Up mij heeft gebracht. I just love it! 
..
De komende vier weken hebben we een leuke instapactie bij Stampin' Up! Want deze weken kan je instappen voor maar €65. Je hebt keuze uit de normale starters kit van €129 of je kiest voor de nieuwe actie voor €65. Je krijgt hierbij net als de andere starterskit, ook de volledige business-kit met catalogi en bestelformulieren. Je kunt dus gelijk goed aan de slag! Misschien is het extra leuk om te weten, dat wanneer je besluit in te stappen, je vanaf 30 mei ook pre orders items in je starterskit kunt kiezen!!! Je beschikt dan dus gelijk over het allernieuwste materiaal, én de nieuwste catalogus! Een ander voordeel voor je als jij je nu inschrijft als demo, je de Demonstrator Business Web Services gratis twee maanden kunt proberen als jij je hiervoor inschrijft binnen 21 dagen. 
..
Sluit je aan bij mij en mijn gezellige team, en profiteer gelijk van alle voordelen, want na deze starteskit tellen alle volgende bestellingen mee voor je kwartaal omzet. Meer informatie kan je hier lezen, maar je mag me ook bellen of mailen als je vragen hebt. Ik help je graag ;)
..
Weet jij het al zeker dat je demonstratrice wilt worden dan kan je op het onstaande plaatje klikken en dan kan jij je gelijk inschrijven ;) Wel alvast je wensen lijstje klaar leggen, want je moet gelijk je starterskit samenstellen. 
..
 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png