donderdag 8 mei 2014

K is for Kindness

..
Goedemorgen vandaag een doosje die we gaan maken op zaterdag 24 mei aanstaande op de workshop 'Gifts' Een workshop dag vol met doosjes, envelopjes en andere projectjes die je kan gebruiken als je op visite gaat en een leuk cadeautje wilt mee nemen. 
..
..
De basis is gemaakt van So Saffron een mooie zachte gele kleur. Daarop een stukje dsp uit de Retro Fresh collectie die in de spring / summer catalogus staat. Deze catalogus is geldig tot en met eind juni en daarna zal dit prachtige papier niet meer te krijgen zijn. Het lint had ik nog van de Sale A Brations van 2013 en is in de kleur Tagerine Tango. Het Baked Brown Sugar label heb ik uitgeponst met de Decorative Label. Daarop heb ik Linnen threat geplakt. Het scallop rondje in Tangerine Tango is gemaakt met de Scallop Circle  Punch 1 1/4" en daarop een 1" rondje gemaakt met het Glimmer papier. Het tekstje komt uit de A Round Array set is is gestempeld met Coastal Cobana op Whisper White en uitgeponst met de 7/8" scallop Circle Punch. Het knijpertje komt uit mijn prive collectie en ik hoop dat er knijpertjes in de nieuwe cataclogus staan, ze zijn zo leuk om te gebruiken. 
..
De workshop is nog niet vol, dus je kan je je nog opgeven ;) je kan je nog opgeven tot en met aanstaande zondag 23:59 uur en daarna krijg je zo snel mogelijk mail van mij. Meer informatie kan je vinden op deze pagina. 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn doosje: 


 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png