woensdag 23 juli 2014

Stampin' Up! - Just Because

 ..
Goedemorgen allemaal, wat een heerlijk weertje zeg, ik geniet. Ik hou niet veel heel warm maar dit is wel goed uit te houden en 's avonds koelt het lekker af zodat we ook nog lekker kunnen slapen ;) 
... 
..
Afgelopen zaterdag hadden we een hele gezellige cyber party en dit is de swap kaart die ik had gemaakt ;) De basis is Whisper White en daarop heb ik een stuk Daffodil Delight geplakt met Dimensionals. Op de kaart heb ik verschillende strookjes All Bloom design papier geplakt en een stukje Pistachio Pudding cardstock. De tekst komt uit de A Dozen Thoughts set en heb ik gestempeld met Island Indigo op Whisper White. Ik heb er een stuk Linnen treath onheen geknoopt en wat Rhinestones erop geplakt. In de catalogus staat soort gelijke kaart die ik ongeveer heb nagemaakt. Ik blader vaak door de catalogus en niet alleen staan er prachtige producten in maar ook heel veel leuke voorbeelden. 
...
We kregen twee uitdagingen deze avond, ik zal later deze uitdagingen later deze week laten zien. Ik had een klein ongelukje in mij hobbykamer terwijl ik met de cyber party meedeed en ik moet mijn eerste uitdaging even overmaken, want hij is gedrenkt in de thee :( Maar hij is te leuk om hem niet te laten zien ... 
..
..
Ik heb een prijs gewonnen met mijn kaart *blij. Een rol lint en een dsp blokje All Bloom. Jippieeeee, thank you Michelle for the price, and thank you to all the girls that vote for my card. Mijn tweede uitdaging is een label. Ik zal de kaart over maken en ze daarna op de foto zetten en dan zie je ze wel verschijnen ;) 
..
Ik wens jullie allemaal een hele zonnige dag toe en dank je wel voor je bezoekje en berichtjes. 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 



Ps heb je gezien dat ik mijn te koop pagina heb geupdate? Ik heb retired produsten van SU toegevoegd en ook nog andere spullen die ik graag kwijt wil ;) Mail me als je iets wilt overnemen .... je zou me echt helemaal blij maken ;) Dank je wel ...
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png