zondag 20 juli 2014

Stampin' Up! - With Sympathy

..
Goedemorgen, ppfft wat een warmte, ik ben zo blij dat het vandaag ietsje koeler is. Ik hou van de zomer, maar ik kan niet zo goed over de warmte en ik sluit me dan maar op in mijn hobby kamer ;) Gisteren heerlijk gefreuebeld, een leuke cyber party gehad bij de Pinkies en ik heb ook nog een prijs gewonnen, zo leuk om te doen. En toen de live stream gekeken van de Convention in de USA en ik kan je wel verklappen dat de nieuwe seizoens catalogus om te smullen is *wink. 
.. 
..
Deze kaart heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge bij CAS on Sunday en het thema is 'Sympathy' en je moet een condoleance kaart maken. Ik vond het een moeilijke challenge, ik maak deze kaarten echt nooit (ik koop ze altijd) en heb dus geen condoleance stempels. Ik was begonnen met de set Wetlands en water coloring maar was zo niet tevreden ... ik ben echt zo'n muts soms :p maar ik denk dat ik deze kaart wel mooi vind.
... 
De basis is Whisper White met daarop Silver Foil en weer een stuk Whisper White. De veren komen uit de A Happy Hooray set en heb ik geembosd met zilver poeder. Ik ga eerst met de embossing buddy over het gedeelte wat ik wil embossen, zo heb je echt alleen maar poeder waar jij hebt gestempeld met Versamark. Ik heb de bloemen uit geponst met de Petite Petals Punch en ik heb Silver Foil en White Vellum daarvoor gebruikt. Op de bloemen heb ik Basic Gray Candy Dots geplakt. De tekst komt uit de Teeny Tiny Wishes stempel set en die heb ik gestempeld met Basic Gray. 
...
Ik wens jullie een hele fijne dag en bedankt voor jullie bezoek en berichtjes. 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart:
..
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png