maandag 25 augustus 2014

Stampin' Up! - Hi, there

 ..
Goedemorgen, jeetje wat een weer was het afgelopen weekend hé? Ik hou niet van heel warm, maar regen! Jak, daar heb je snel je zin vanaf zeg, gelukkig hadden we ook wel droge ... maar hihi het is wel heerlijk freubel weer, dus ben ik lekker aan de slag gegaan met de swaps voor de Convention in oktober in Brussel. Ik heb er zo'n zin in en ik ben heel nieuwschierig hoe het allemaal gaat. Uitdaging voor de convention is een jurk kopen :p iedereen die mij kent weet dat ik dat noooooit draag, dus ik neem maar iemand mee die er verstand van heeft, dan komt het vast wel
goed ;) Enne tips zijn welkom :p 
..
..
Anyway dit leuke notitie blokje had ik ook gemaakt voor de Happy Card Kit van augustus, en hij 10 x 10 cm. Ik ben begonnen met een stuk Tempting Turquoise cardstock en daarop stukjes design papier uit de Sweet Taffy collectie. Het streepje heb ik aan de onderkant geponst met de Scallop Edge Border pons. De stempel met de streepjes, gestempeld met Melon Mambo, komt uit de Six-Sided Sampler set. De stempel met Hi, there, gestempeld met Crumb Cake komt uit de A Happy Hooray set. De Melon Mambo bloemen heb ik gestanst met de Flower Frenzy Bigz L die en die heb ik geembosd met de Decorative Dots Embossing folder. Het kleine bloementje komt uit dezelfde die en daarvoor heb ik design papier gebruikt met in het midden een Candy Dots. Het blaadje komt ook uit de Flower Frenzy Bigz en heb ik gestanst uit Old Olive cardstock.
...
..
Alleen deze week kan je nog gebruik maken van de leuke Bigshot actie. Je koopt een Bigshot voor €104,95 en mag daarbij een bundle (stempel set met een set framelits) GRATIS uitzoeken. Heb je de bigshot al dan kan jij de sets ook kopen, je krijgt dan 15% korting op een bundle.  welke sets dat zijn vind je in deze post. Deze actie is er nog tot en met 31 augustus ;)
.. 
..
En last but not least, de Short & Sweet actie is er ook nog. Van 22 - 29 augustus kan jij je inschrijven als Stampin' Up! Demonstratrice en mag je voor €195 aan producten uitzoeken en je betaald maar €129. Jij mag zelf kiezen wat jij wilt in je starters pakket en je mag al producten kiezen uit de nieuwe Seizoens catalogus, je kan dus al beginnen met je kerstkaartjes als je wilt ;O) Mail me als je nog vragen hebt maar je kan je ook gelijk aanmelden als je wilt. meer informatie vind je op deze pagina. 
.. 
Ik wens jullie een hele leuke maandag, ontzettend bedankt voor je bezoek en leuke berichtjes!
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png