zondag 26 oktober 2014

Stampin' Up! - Happy Wonderful Christmas

 ..
Goedemorgen, dank jullie wel voor alle leuke berichtjes die ik mocht ontvangen naar aanleiding van mijn verslagen van Convention, deze week zal ik daarover nog een berichtje plaatsen ;) Vandaag heb ik een kaart voor jullie gemaakt voor de CAS on Sunday blog, en deze week is de challenge om een One Layer Wonder te maken. Op het blog vind je prachtige voorbeelden van de andere dames.
..
..
Voor mij is dit een uitdaging, want ik vind het moeilijk om niks toe te voegen, maar deze kaart is wel weer goed gelukt, al zeg ik het zeluf :p hihi. De basis kaart is Whisper White en daarvoor heb ik een A4 door de helft gesneden op 10,5 cm. Ik heb de Wondrous Wreath stempelset gebruikt en daarin vind je alles om leuke kerst kaarten te maken. En als je de bijpassende framelits erbij koopt heb je ook nog een vijftien procent korting op deze hele set. Ik heb pear Pizzazz en Garden Green inkt gebruikt om de krans te maken en Cherry Cobbler voor de besjes en de strik. De tekst komt uit dezelfde set en is ook gestempeld met Cherry Cobbler inkt. 
..
Vandaag is de laatste dag dat jij je kan opgeven voor de kerstworkshop dag in Heerenveen op 9 November. Deze dag is vanaf 10 uur en duurt tot ongeveer half 5. Deze dag staat in het teken van kerst en winter en we gaan verschillende kaarten en projectjes maken met de producten uit de nieuwe herfst en winter catalogus. De kosten voor deze dag zijn €20 en daarvoor krijg je een goed gevuld pakket vol met alle materialen die je nodig bent om alle kaarten en projectjes te maken op deze dag, en je kan zelfs meer maken want je houd over zodat je thuis verder aan de freubel kunt. Koffie, thee met wat lekkers en ook andere versnaperingen zitten bij deze prijs in. Alleen moet je wel zelf je lunch meenemen. Ook hou ik een leuke verloting ;o) Je kan je nu inschrijven via de mail en schrijf in het onderwerp Kerstdag Heerenveen en je krijgt van mij zo snel mogelijk een mail terug.
...
Een hele leuk zondag en geniet van deze dag. 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 
Built for Free Using: My Stampin Blog
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png