zondag 12 oktober 2014

Stampin' Up! - Hi, there

..
Goedemorgen, vandaag een labeltje die ik een poosje geleden al had gemaakt maar nog niet had laten zien, en nu kwam het wel mooi uit ;) De nieuwe challenge van CAS on Sunday is namelijk embossing en je kan een hele leuke prijs winnen. 
..
Ik was heel blij dat ik deze nog in mijn archief had, want volgende week is convention in Brussel en ik ben druk met de swapjes, room mates cadeautjes en andere dingen die ik moet regelen ;) Je kan het er maar druk mee hebben :p Aanstaande donderdag ga ik naar Brussel en kom zondag weer thuis, ik heb er ongeloofelijk veel zin in. Ik vind het heel spannend en stiekum ook een beetje eng, maar het komt helemaal goed ;)
...
Maar anyway mijn label is 2" breed en ik heb de Scallop Tag Topper punch gebruikt om de leuke bovenkant te krijgen. Het lint is in de kleur Melon mambo en komt uit de Cotton Collectie. Ik heb de label geembosd met de leuke Polka Dot Embossing Folder, Het design papier is van de Sweet Taffy collectie en het strookje onderin is gemaakt van Melon Mambo cardstock en ik heb de Scallop Edge Border Punch gebruikt om het randje te maken. De Hi there stempel komt uit de A Happy Hooray stempelset en heb ik gestempeld met Old Olive inkt en uitgeponst met de Hexagon Punch. 
...
Vergeten jullie niet de workshop die aan het einde van deze maand is, je kan je nog opgeven tot en met zaterdag 18 oktober. En wat dacht je van deze (stukje naar beneden scrollen) leuke actie, je kan je nog tot en met 24 oktober inschrijven als demonstratrice, je kan op deze pagina alles lezen wat je wilt weten maar natuurlijk mag je me ook bellen of mailen ;) 
...
Ik wens jullie allemaal een hele leuke zondag en bedankt voor jullie bezoekje en leuke berichtjes. 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn label:

Built for Free Using: My Stampin Blog
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png