donderdag 9 oktober 2014

Stampin' Up! - Merry Christmas & Workshop

 ..
Goedemorgen, vandaag een kerstkaart die ik laatst heb gemaakt voor de enorm leuke en gezellig workshop. Ik vind deze kleuren helemaal leuk en je gaat ze zeker vaker tegenkomen ;)
..
..
De basis kaart is gemaakt van Crumb Cake cardstock en ik heb van een a4 vel 9,8 cm afgesneden en op 10,5 cm gerild. Het Lost Lagoon cardstock heb ik een centimeter kleiner gesneden en het Whisper White cardstock is weer een halve centimeter kleiner. Ik heb met Soft Sky cardstock stippen gestempeld uit de Gorgeous Grunge stempelset. Deze set is echt overal voor te gebruiken hé ;) De twee cirkels heb ik geponst met de 2" pons en ik heb Lost Lagoon en Crumb Cake cardstock gebruikt. De cirkels heb ik geembost met de Decorative Dots Embossing Folder. De twee strrokjes zijn 1,5 cm breed en daaroor passen ze precies door de Banner Pons zodat je leuke banners kan maken. Ik heb Soft Sky en White Vellum gebruikt om ze te maken. De kerstbomen heb ik gestempeld op Whisper White cardstock met Crumb Cake en Lost Lagoon en uitgeponst met de Tree pons. Het tekstje komt uit de Good Greetings set en heb ik gestempeld met Lost Lagoon inkt. De sequins komen uit de Frosted Sequins en kan je vinden in de Autumn / Winter catalogus. het zilverkleurige draadje is borduurgaren van Gütermann. 
...
Op woensdag 29 oktober geef ik een workshop met deze leuke stempelset! De prijs is €15 om deze workshop bij te wonen en het maken van drie kaarten of €30 als je de set die we gaan gebruiken erbij wilt ontvangen. Wil je ook de bijpassende pons erbij dan betaal je €45. De workshops zijn inclusief koffie/thee met wat lekkers. Er is plaats voor vier personen. De workshop is van half 10 tot ongeveer half 1. Natuurlijk is het ook mogelijk deze workshop in overleg ook op een andere dag deel te volgen ;) Mail mij voor de mogelijkheden. Je kan je opgeven tot en met zaterdag 18 oktober! 
...
En vergeet jij je niet op te geven voor de leuke workshop dag in Heerenveen? Dat kan nog tot en met zondag 26 oktober, meer informatie kan je hier vinden. 
...
Een hele leuke dag vandaag en bedankt voor jullie bezoek en leuke berichtjes.
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png