zaterdag 29 november 2014

Stampin' Up! - Thank you

 ..
Goedemorgen, vandaag een kaartje die ik had gemaakt als dank je wel voor de bestellingen. Het is elke weer een uitdaging om weer wat te maken, en deze keer heb ik de Four Feathers set gebruikt in cominatie met de Feathers Framelits. Deze set vind je in de Autumn / Winter catalogus .. 
..
..
Ik zag zo'n soort gelijk kaartje bij Teneale Williams en ik moest hem gewoon maken, zo mooi, je kan de kaart hier vinden. Thank you Teneale for you inspiration, love your card. Mijn basis kaart is gemaakt in de kleur Perfect Plum en daarmee heb ik ook de stippen gestempeld uit de Gorgeous Grunge stempel set op het Whisper White carstock. Ik heb de kleur Sahara Sand inkt gebruikt voor de stippen. Deze set blijft leuk en is zeer geschikt voor verschillende thema's. De tekst heb ik uit de Something to Say stempel set en heb ik ook gestempeld met Sahara Sand. De veren uit de Four Feathers set heb ik gestempeld met versamark inkt op White Vellum en daarna geembosd met wit embossing poeder. Ik heb ze uitgestanst met de Feathers framelits dies.
..
In januari geef ik een in de hoofdrol workshop met deze leuke set en daarvoor kan jij je nog opgeven! Er zijn nog een paar plekjes vrij. meer informatie kan je hier lezen ;) Denk je aan de datum tot wanneer jij je kan opgeven! Want hij is niet meer te koop na 5 januari ... 
..
Ik wens jullie allemaal een heel leuk weekend, enjoy! 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 
Built for Free Using: My Stampin Blog
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png