donderdag 13 november 2014

Stampin' Up! - Thinking of You at Christmas

 ..
Goedemorgen, vandaag een kerst kaart die we gaan maken op de workshop in de hoofdrol, eind deze maand. De set die in de hoofdrol staat is White Christmas en we gaan drie kaarten / projectjes maken en dit is er eentje van ;) Er zijn nog een paar plekjes, en je kan je nog tot en met morgen opgeven, en meer informatie kan je hier vinden.
..
..
Eerst heb ik de bomen gestempeld op Whisper White met Early Espresso inkt. Ik heb de achtergrond gesponst met Soft Sky en Crumb Cake inkt. Ik heb de sneeuwvlokjes op het cardstock gestempeld met Versamark inkt en daarna met witte embossing poeder geembosd  (hihi vreemde zin ;p) Het vogeltje heb ik gestempeld en ingekleurd met de Crumb Cake en de real red Many Marvelous Marker. Ik heb met de Circle Collection Framelits een gat gesneden in de Crumb Cake cardstock en daar de bomen achter gestempeld. Daarachter heb ik een stuk Lost Lagoon geplakt en het Early Espresso Seam Binding Ribbon heb ik erom heen gebonden. En dit heb ik met Dimensionals op de basis geplakt. De basis van deze kaart is gemaakt in de kleur Early Espresso en de maat is veertien bij veertien centimeter. De tekst komt uit dezelfde set en heb ik met Early Espresso geplakt. De leuke sneeuwvlok komt uit de Herfst / Kerst catalogus en heet All Is Calm Snowflake Embellishments. De sneeuwpop heb ik ook gestempeld met Early Espresso en ingekleurd met de Many Marvelous Markers
..
Je kan je nog opgeven tot en met morgen, dit ivm met het bestellen van de stempels ;) En zaterdag doe ik weer een bestelling, wil je ook meebestellen dan hoor ik dat graag. Je kan je bestelling doorgeven tot en met vrijdag achtien uur. Enne niet vergeten je Sinterklaas cadeautjes mee te bestellen, zo zijn ze ruim op tijd bij je binnen. 
..
Ik wens jullie een hele leuk dag, bedankt voor jullie bezoek en leuke berichtjes ;) 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart:
Built for Free Using: My Stampin Blog
  photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png