vrijdag 19 december 2014

Stampin' Up! - Christmas box ..

..
Goedemorgen, vandaag een doosje die ik een poosje geleden al heb gemaakt voor een workshop bij mij thuis. En weer vergeten ben om te laten zien .. maar hier is hij ;) Een kerst doosje om bonbons in te doen of iets anders leuks en het is heel makkelijk mee te nemen als je op visite gaat.
..
..
De basis is een kant en klaar doosje die je zo kan kopen bij Stampin' Up! in een pakje van zes en ze heten Decorative Window Gift Boxes. In het midden zit een raampje, maar ik heb er een cirkel opgeplakt in Soft Sky die ik heb geembosd met de Polka Dots Embossing Folder. Daarop twee strookjes van anderhalve centimeter breed die ik met de banner pons heb geponst. Ik heb white vellum en Lost Lagoon daarvoor gebruikt. De boompjes zijn gestempeld met Soft Suede en Lost Lagoon op Whisper White cardstock en uitgeponst met de tree pons. De zijkanten heb ik gesponst met de sterren mask en Soft Suede inkt. Rhinestones maken het doosje af. Wat heerlijke bonbons erin en je cadeautje is klaar. 
.. 
Morgen ga ik een extra bestelling plaatsen, wil jij ook nog iets mee bestellen dan kan je je bestelling aan mij doorgeven tot vanavond 6 uur. Ik zal het dan voor je mee bestellen. We hebben hele leuke weekly deals en vergeet niet dat de herfst / winter catalogus er nog maar tot 5 januari is. Heb je nog vragen, dan hoor ik het graag ;)
..
Een hele leuke dag en bedankt voor jullie bezoekje en leuke berichtjes. 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn doosje: 
Built for Free Using: My Stampin Blog
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png