zondag 14 december 2014

Stampin' Up! - Kerstmarkt 2014

..
Gisteren was de kerstmarkt in Nij Beets en ik mocht daar bij zijn ;) Wat was het heerlijk druk, en wat was het gezellig. Het weer speelde mee al was het wel koud, maar het was droog en zonnig .. heerlijk! Ik was op tijd zodat ik in alle rust mijn tafel kon indelen en na twee keer veranderen vond ik dit wel een leuke opstelling. de achterkant van het witte kistje ga ik even verven in schoolbord krijt zodat ik daar de volgende keer iets op kan zetten. Links de cadeautjes en rechts de catalogus, visite kaartjes, flyer, kleurenwaaier en dsp waaier.
.. 
 ..
Hier zijn de cadeautjes die ik in de afgelopen weken heb gemaakt. Helemaal rechts een doosje met een pakje zakdoekjes, daanaast een doosje met pepermunt, die waren populair, en daarnaast een pillowbox met chocolaatjes erin. De kaarsen had ik per twee verpakt en versiert met een bel. Achterin de petite pocket met Amicelli chocolade. De kerstboompjes stonden er voor de sier en opvulling, maar als ik ze verkopen wilde dan was dat geen probleem geweest.  
.. 
 ..
De Candybox doosjes mochten niet missen, gevuld met chocolade en de petite purse is ook gevuld met chocolade. Ook sticks om chocolade melk te maken mocht niet ontbreken, en de kerstkaartjes gingen ook mee. De Curvy Keepsakes boxen zijn ook gevuld met chocolade. Ik heb nog eea over, dus mocht je nog een leuk cadeautje zoeken voor je gasten op de kerst tafel, of voor als je op visite gaat, dan kan je me mailen ;) 
..
Ik ga eens beginnen met het optuigen van de kerstboom, en het schrijven van de kerstkaarten. Ik wens jullie een zonnige zondag! 
..
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png