zaterdag 10 januari 2015

Stampin' Up! - Bloghop NL Demo's

..
Goedemorgen, welkom op de bloghop georganiseerd door de Nederlandse Stampin’ Up! demonstratrices! Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! lente/ zomer catalogus 2015. Als het goed is kom je hier via het blog van Karin.
..
Hoe werkt een bloghop? Heel simpel! Deze bloghop start op het blog van Erna, daar vind je een link, deze klik je aan en vervolgens hop je verder. Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog. Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen!
..
Wat moet je doen? Je hopt van blog naar blog en je laat als je dat leuk vindt, gezellige reacties achter op de bloghopberichtjes bij de deelnemende demonstratrices.

..
..
Eigenlijk had ik een mannenkaart willen laten zien, maar dat is zo niet mijn ding. Ik had hem al klaar hoor, maar nee ik had besloten om een andere te maken, dat was het ook niet .. en uiteindelijk is het deze kaart geworden, ik hoop dat je hem leuk vind! De basis kaart is gemaakt in de kleur Blushing Bride en daarop een stuk Whisper White. Het design papier is van de Painted Blooms Designer Series Paper, die ik in een fishtail heb geknipt. De cirkel is uitgeponst met de 2½ pons en ik heb Rose Red cardstock gebruikt. De vlinder heb ik uit white vellum geponst met de Bitty Butterfly punch. De hello heb ik gestanst met de nieuwe Hello You Thinlits Dies en daarvoor heb ik ook Blushing Bride gebruikt. Natuurlijk mag het decoratie draadje en de bling niet missen.
..
Heel veel plezier verder met het hoppen, je gaat nu verder naar het blog van Anne-Marie
..
 
..
Ik wens jullie een super leuk weekend en dank je wel voor je bezoekje en leuke berichtjes. 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart:

Built for Free Using: My Stampin Blog