vrijdag 30 januari 2015

Stampin' Up! - Hello

 ..
Goedemorgen, het is alweer vrijdag. Time flies when your having fun, en het noorden is bedekt met een laagje sneeuw ;) Vandaag heb ik een kaartje voor jullie gemaakt met de leuke Birthday Bash Specialty Designer Series Paper en de Hello You Thinlits.
..
..
De basis kaart is gemaakt van de kleur Blackberry Bliss met daarop een stuk Whisper White. Het Birthday Bash Specialty Designer Series Paper heb ik in fishtails geknipt en gekreukeld en daarna op de kaart geplakt. De groene cirkel gemaakt, in de kleur Wild Wasabi, heb ik geponst met de 2 1/2" inch pons en die heb ik ook gekreukeld (ik zag het op de convention bij Kerstin, en ik vind het zo leuk om te gebruiken op mijn kaartjes) De strook van anderhalve centimeter heb ik ook gemaakt in Blackberry Bliss en ik heb de banner pons aan de rechterkant gebruikt. De Hello is uitgestanst met de Hello You thinlits dies en ik heb Silver Foil Sheets gebruikt. De sterren zijn geponst met de ster uit de Itty Bitty Accents punch pack. Het ijzerdraadje komt uit mijn eigen collectie en hier en daar een blingetje. Die doen het altijd goed hé?
..
Heb je zin om een workshop bij mij te volgen? Je kan mijn workshops hier vinden, en je kan je opgeven via de mail. Wil je samen met je vriendinnen een workshop doen maar komt de datum niet uit, dan hoor ik het graag, het is in overleg mogelijk om deze op een andere dag of dagdeel te doen.  Ik wens jullie een hele leuke vrijdag, en dank je wel voor je bezoek en berichtjes.
..
Built for Free Using: My Stampin Blog