donderdag 22 januari 2015

Stampin' Up! - Thank You

..
Goedemorgen, hier zit ik dan, laptop op schoot en  mijn nieuwe telefoon, ik heb de Samsung S5 gekozen ;) en ik ben alle apps er aan het opzetten, pfft wat een werk .. enne die wachtwoorden ook zoiets. Maar het komt helemaal goed, het is alleen net even anders dan mijn andere telefoon :p Maar hij is bijna up and running! 
..
..
Vandaag heb ik een dank je wel kaartje waar ik een hele stapel van heb gemaakt, want dit zijn mijn dank je wel kaartjes voor alle klanten die deze maand iets bestellen bij mij, of het nu via de mail is of een online order doen. Een kaartje is altijd leuk toch! De basis is gemaakt van Notecards en ik heb met Coastal Cabana en Crumb Cake inkt de leuke chevron en streep gestempelt uit de Work of Art stempelset. Daarna drie rondjes geponst met de 2" circle pons en het cardstock een beetje gekreukeld. De Thank you tekst heb ik gestempelt met Calypso Carol en komt uit de Another Thank You stempel set. Onder de rondjes heb ik een Linen Tread gedraait en wat pareltjes erbij geplakt. In de rechter bovenhoek heb ik een stukje lint geniet met daarop het bloementje uit de Itty Bitty Accents Punch Pack en daar heb ik ook een pareltje geplakt ;) . 
..
Aanstaande zaterdag ga ik weer een bestelling plaatsen en wil jij ook iets meebestellen dan hoor ik het heel graag. Geef je bestelling door voor vrijdag aanstaande voor zes uur 's avonds en ik zal het voor je meebestellen. Vergeet je niet dat het nog steeds Sale a Brations is en je dus bij elke zestig euro iets gratis mag uitzoeken uit de sab folder. 
..
Ik wens je een hele leuke donderdag en dank jullie wel voor je bezoek en leuke berichtjes.

Built for Free Using: My Stampin Blog