zaterdag 14 februari 2015

Happy Stampin' dag op 22 maart ...

Hebben jullie ook zin in een gezellig knutsel dag? Ik wel, en daarom nodig ik jullie uit om op zondag 22 maart een gezellige knutsel dag met mij te vieren. Deze dag is in Heerenveen en ik wil jou van harte uitnodigen op deze dag die vanaf 10 uur begint en tot ongeveer half 5 duurt.

De kosten voor deze dag zijn € 25 en daarvoor krijg je een goed gevuld pakket vol met alle materialen die je nodig bent om alle kaarten/projecten te maken voor deze dag, en je kan zelfs meer maken want je houd over zodat je thuis nog wat kunt maken. Hoe leuk is dat! Koffie, thee met wat lekkers en ook andere versnaperingen zitten bij deze prijs in. Je moet wel zelf je lunch meenemen, maar ik zorg voor het drinken ..

Ik kan je alvast wel verklappen dat we 's morgens aan de slag gaan met foto's, en 's middags een projectje gaan maken met kaarten. Hoe het er precies uit gaat zien zie je op de dag zelf, maar ik zal wat sneak peekjes plaatsen de komende tijd.

Je kan je vanaf nu inschrijven via stampinjanneke@gmail.com en schrijf in het onderwerp Happy Stampin' Dag Heerenveen en je krijgt van mij zo snel mogelijk een mail terug, zodra de inschrijving is gesloten mail ik je weer met de betalings gegevens en een lijst met spullen die je mee moet nemen. 
Jij kan je opgeven tot en met 6 maart. Het is natuurlijk mogelijk om een bestelling te plaatsen, dan neem ik deze voor jou mee op deze dag ... zodat je geen verzendkosten hebt, je kan je bestelling mailen tot en met 6 maart. 
Ik wens jullie een hele leuke dag en ik hoop je te zien op zondag 22 maart.

Groetjes van Janneke ♥