woensdag 25 februari 2015

Stampin' Up! nieuws en workshop

 ..
Goedemorgen, vandaag een kaart die we onder andere gaan maken op de workshop van volgende week woensdag 4 maart. Er zijn nog een paar plekjes vrij en ik hoor graag van je of je ook nog wilt aanschuiven. Meer informatie kan je lezen op de workshop pagina. 
..
.. 
De basis kaart is gemaakt met Whisper White cardstock, ik heb een A4 vel van boven naar beneden door de midden gesneden op tien en een halve centimeter. Ik heb met de Striped Scallop Thinlits en Whisper White cardstock de vorm gemaakt en opgeplakt met de Transfer Adhesive Sheets. Deze zijn echt super handig in gebruikt en ook zeer geschikt voor bv de woorden en kleine frummeltjes die je moet plakken. Ik heb een strook Best Year Ever design papier uit de Sale a Brations folder opgeplakt en er wat vouwen in gemaakt. Ik heb de bloem uit de leuke Petal Potpourri set gestempeld met Calypso Coral en uit geponst met de Flower Medallion pons. Ik heb hem ook uitgeponst in vellum en daarna op elkaar geplakt. Ik heb het kleine bloementje gestempeld met Crushed Curry en uitgeponst met de scaloop pons. Het lint heb ik om de kaart heen gebonden en wat rhinestones geplakt.
 ..
En ik heb een leuk nieuwtje ... misschien had je het al voorbij zien komen, maar er zijn vier nieuwe Sale a Brations cadeaus die jij mag uitzoeken bij elke zestig euro aan Stampin' Up! producten, welke dat zijn is helemaal aan jou, als het maar zestig euro is. Hieronder zie je producten die er bij zijn gekomen. Je kan ze uitzoeken vanaf 1 maart tot en met eind maart ... 
..
..
Op zaterdag 7 maart gaat mijn volgende verzamel bestelling de deur uit en als je ook iets wilt bestellen dan hoor ik het heel graag. Onder alle bestellers in de maand maart verloot ik een stempelset. Welke dat dat is, is nog een verrassing maar ik beloof je dat het een leuke set is. Je krijgt er ook een pakketje bij zodat je gelijk aan de slag kan met het maken van kaartjes ;) Ik maak de winnaar bekend op 1 april .. en stuur je het pakketje daarna zo snel mogelijk op. 
..
Ik  wens jullie een hele leuke dag en bedankt voor jullie bezoek en leuke berichtjes.
..