dinsdag 17 maart 2015

Stampin' Up! - Happy Birthday

 ..
Goedemorgen, vorige week kreeg ik een berichtje of ik ook een cadeau envelop kon maken voor een dame, die een entree kaart kreeg voor de wedstrijd Heerenveen - Ajax. Er stond bij ze houd van miss verkiezingen en fotografie. Ik moest gelijk aan deze leuke stempel denken, en ik dacht ik moet het maar gewoon doen ;) Het is natuurlijk ontzettend leuk om andere merken te combineren met Stampin' Up! En ik denk echt dat ik het vaker moet gaan doen ;) 
..
..
De bon had een bepaalde maat en ik heb de Enveloppe Expert van The Crafty Owl gebruikt om de maten te bepalen, zo handig dit reken wonder. Ik heb Crumb Cake gebruikt voor de basis en het papier met het stipje komt uit de backgrounds designer series paper stacks uit de In color 2013 - 2015 serie. Dit is de kleur Crisp Cantaloupe. Daarop een stuk Coastal Cabana en Crisp Cantaloupe cardstock wat ik met behulp van de Labels Collections Framelits heb gestanst in deze vorm. Het afdrukje is een Pure Innocence en heb ik gestempeld met memento black inkt op Whisper White en uitgestans met behulp van de Oval Collection Framelits. Het afdrukje heb ik gekleurd met de Copics, en ik heb het jurkje gepaperpieced uit het zelfde dsp pack als de strook. Het tekstje komt uit de And Many more set en heb ik gestempeld met Crumb Cake op dezelfde kleur carstock. De linkerkant heb ik met de banner punch geponst zodat je een fishtail krijgt. Het hartje komt uit de Itty Bitty Accents Punch pack en heb ik geponst uit Coastal Cabana cardstock. Het zilverkleurig borduurgaren is van Guttermann. De sequins komen uit de In Color Sequin Assortment en ik heb ze opgeplakt door de Transfer Adhesive Sheets te gebruiken. 
...
Aanstaande zaterdag ga ik weer een bestelling doen bij Stampin' Up! Jij kan je bestelling doorgeven tot en met vrijdag achttien uur, en ik zal je zo snel mogelijk terug mailen. Alleen deze maand kan je nog bij elke zestig euro een gratis Sale a brations item uitkiezen dus zou je graag nog iets in je verzameling willen uit de sab dan kan je dat alleen nog deze maand doen, en iedereen die deze maand een bestelling bij mij plaatst maakt kans op de stempelset Num-Num
..
Ik wens jullie een hele leuke dag, enjoy het mooie weer en bedankt voor jullie bezoekje en leuke berichtjes ... 
..

Built for Free Using: My Stampin Blog