dinsdag 10 maart 2015

Stampin' Up! - Happy Blooming Birthday

 ..
Goedemorgen, een kaartje voor een jarige. Lekker vrolijk en ik weet zeker dat de jarige hem helemaal leuk vind. Ze houd van bloemen en leuke vrolijke kleurtjes ... onderin dit bericht vind je ook nieuws over de Blendabilities ;) 
.. 
..
De basis kaart is gemaakt in de kleur Calypso Coral met daarop een stuk Whisper White en Sahare Sand. Het design papier komt uit de Sale a Brations en heet Best year Ever. Ik heb de zijkanten geinkt met Soft Suede inkt. Uit Sahara Sand heb ik een rond geponst met de Scallop Circle Punch en daarop een stuk dsp geplakt. De bloem uit de Flower Patch set heb ik gestempeld met Blushing Bride en Calypso Coral en uitgestanst met de Flower Fair framelits. Het kleine bloementje heb ik gestanst uit Crushed Curry. De takjes zijn geponst met de Bird Builder pons en ik heb daarvoor Coastal Cabana gebuikt. De tekst komt uit dezelfde set en heb ik gestempeld met Soft Suede. Wat Rhinestones hier en daar en het touwtje is Thick Baker's twine in de kleur Coastal Cabana. 
.. 
Vandaag is helaas bekend gemaakt dat de Blendabilities definitief niet meer verkrijgbaar zullen zijn. Hoewel ik het ook heel vervelend vind, heb ik ook begrip voor de beslissing van Stampin' Up! Het bedrijf wil alleen de allerbeste producten verkopen en als een fabrikant geen topkwaliteit producten kan leveren, dan moet SU een beslissing nemen, ook als dat een minder leuke is! Mocht je vragen hebben over de Blendabilities, laat het me dan weten. Ik help je graag.
..
Ik wens jullie allemaal een heerlijk zonnige dag ... 
.. 
Built for Free Using: My Stampin Blog